MIESIĄC |
ZADANIE |
CEL ZADANIA |
FORMA REALIZACJI |
IX |
1. Organizacja pracy Samorządu
Uczniowskiego w nowym roku szkolnym 2013/2014
2. Udział w akcji „Sprzątanie Świata”
3. Dzień chłopaka
|
- kształtowanie postawy społecznej
inspirowanie pomysłowości uczniów
- mobilizowanie do pracy na rzecz klasy
i szkoły
- wdrażanie do utrzymywania porządku na
szkolnych sektorach
- rozwijanie poczucia odpowiedzialności
za wspólną własność |
- Opracowanie planu pracy na rok
szkolny 2013/2014
- Wybór samorządów klasowych, sekcji
SU:
-plastycznej,
-informatycznej,
-fotograficznej,
-kulturalno-rozrywkowej
- Każda klasa porządkuje swój
wyznaczony teren
|
X |
1. Dzień Edukacji Narodowej
2. Ślubowanie klas pierwszych
3. Otrzęsiny klas czwartych
|
- rozbudzanie szacunku, uczucia
wdzięczności za trud wobec nauczycieli
- integrowanie społeczności szkolnej
- integrowanie społeczności szkolnej |
- Przygotowanie upominków dla
nauczycieli i pracowników szkoły
- Rozdanie upominków uczniom klas
pierwszych
- Udział pocztu sztandarowego w
uroczystości
- Pomoc w organizacji imprezy
|
XI |
1. Dzień Pamięci
2. Święto Niepodległości
3. Andrzejkowy wieczór |
- Rozumienie pojęcia tożsamości
narodowej i poczucia więzi z regionem
- Wskazywanie miejsc objętych
szczególną troską i pamięcią
- Kształtowanie postaw
patriotycznych
- Rozwijanie poczucia dumy narodowej
- Integracja międzyklasowa
- Zapoznanie z tradycjami i obrzędami
ludowymi
|
- Porządkowanie mogił
- Palenie zniczy na grobie nieznanego
żołnierza
- Udział pocztu sztandarowego w
imprezie środowiskowej i we mszy za Ojczyznę.
- Zorganizowanie dyskoteki- „wieczór
wróżb i zabaw”
|
XII |
1. Przygotowania do Świąt Bożego
Narodzenia
2. Podjęcie akcji charytatywnej „Podaruj
serce na Gwiazdkę”. |
- kultywowanie tradycji świątecznych
- kształcenie wrażliwości na piękno i
estetykę ozdób świątecznych
- integracja szkolna
- rozwijanie poczucia solidarności z
innymi ludźmi mi potrzebującymi pomocy
- kształtowanie poczucia wrażliwości na
cierpienie
- zachęcanie do oszczędności
|
- Ogłoszenie i rozstrzygnięcie konkursu
na najładniejszą kartkę i stroik świąteczny
- Przeprowadzenie zbiórki nowych
artykułów szkolnych dla dzieci z domu dziecka |
I |
1. Nasze osiągnięcia podsumowanie
półrocznej pracy |
- kształcenie odpowiedzialności za
powierzone zadania
|
- Prezentacja dorobku SU w I półroczu
br. szkolnego |
II |
1. Walentynki |
- rozwijanie umiejętności wyrażania
uczuć
|
- Zorganizowanie poczty walentynkowej
|
III |
1. Dzień Patrona Szkoły - Króla
Władysława Jagiełły
2. Dzień Kobiet w naszej szkole |
- rozwijanie poczucia lokalnego
patriotyzmu
- przypomnienie uczniom postaci patrona
- budzenie szacunku wobec płci żeńskiej
|
- Udział pocztu sztandarowego w
uroczystej akademii
- Konkursy klasowe związane z sylwetką
Jagiełły
- Przygotowanie drobnych upominków dla
pań
- Organizacja Klasowego Dnia Dziewcząt
|
IV |
1. Wielkanoc
2. Dzień Ziemi
|
- kultywowanie tradycji świątecznych
- kształcenie wrażliwości na piękno i
estetykę
- wdrażanie do działalności na rzecz
ochrony przyrody
- rozwijanie pomysłowości i inicjatywy
uczniów
|
- Konkurs na kartkę świąteczną
- Pomoc w przygotowaniu imprezy |
V |
1. Święto Konstytucji 3 Maja
2. Festyn rodzinny
|
- kształtowanie postaw patriotycznych
- integracja uczeń – nauczyciel -
rodzic
|
- Udział pocztu sztandarowego w
uroczystej akademii
- Sprzedaż własnych wyrobów, wspólne
pieczenie kiełbasek, zabawy sportowe i integracyjne
|
VI |
1. Dzień Dziecka w naszej szkole
Uroczyste
2. zakończenie roku szkolnego 2013/2014 |
- umacnianie poczucia własnej wartości
- rozwijanie ekspresji dziecięcej
- pielęgnowanie tradycji ceremoniału
szkoły |
- Pomoc w przygotowaniu imprezy
- Uroczyste pożegnanie absolwentów klas
VI
- Wręczenie nagród najaktywniejszym
członkom SU
- Wprowadzenie pocztu sztandarowego
|